Veelgestelde vragen

1. Levering en transport

Naar welke landen verstuurt demeyereshop.be?

Demeyereshop.be verstuurt gratis naar België, Nederland en Luxemburg.

Hoe snel wordt er geleverd?

Indien het product op voorraad is streven we ernaar wanneer men besteld voor 18:00 dat er geleverd wordt de volgende dag. Vrijdag besteld? Geen probleem, we werken met PostNL en die levert ook op zaterdag in België en Nederland.

 

Indien het product tijdelijk niet beschikbaar is streven we ernaar om binnen de 7 werkdagen te leveren, maar 90% van de bestellingen zullen ook in dit geval vroeger ontvangen mogen worden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, nadat je order verstuurd wordt, zal je een tracking code via e-mail ontvangen.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

Ben je niet thuis als PostNL je pakket komt bezorgen? Kies dan zelf waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen. Je ziet de mogelijkheden voor het wijzigen van de bezorging in de Track & Trace omgeving.

Je kan kiezen voor:

  • bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds)
  • bezorging bij je dichtstbijzijnde PostNL-locatie

Zodra PostNL je pakket heeft ontvangen van de afzender (meestal in de avond), kan je jouw keuze aan PostNL doorgeven. Dit kan tot uiterlijk 6:00 uur ‘s ochtends op de dag van bezorging.

 

Bezorger gemist?

Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor je achter. PostNL komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. Je kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. Je kunt je keuze tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan bewaart PostNL het voor jouw op een PostNL-locatie bij je in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna stuurt PostNL het terug naar de afzender.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt, anders mag het pakket niet aan je worden meegegeven.

2. Bestellen en betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • Mastercard
  • Visa
  • Paypal
  • iDEAL
  • Bancontact
Krijg ik een factuur?
We voegen standaard geen factuur aan je bestelling toe, maar je krijgt een elektronisch factuur in je inbox (PDF).
Ik heb een geldig BTW-nummer, kan ik bestellen zonder BTW?

Voor België, Nederland en Luxemburg kan je jouw BTW-nummer ingeven bij de checkout. Je zal in het geval van een geldig BTW-nummer uit Nederland en Luxemburg een factuur ontvangen zonder BTW. Voor een geldig BTW-nummer in België zal deze er echter wel bijgerekend worden, maar kan je deze inbrengen bij jouw BTW-aangifte.

Ik wil een product bestellen, maar ik vind het niet online?

We hebben deze online shop specifiek opgezet voor deze unieke serie, nl. Demeyere Silver. De selectie van deze producten is vanzelfsprekend met de grootste zorg gebeurd. Voor onze andere producten kan je terecht bij onze erkende verkooppunten.

 

Vind een verkooppunt bij jou in de buurt via: Storefinder Demeyere